Si Pembuli . .

Haip . . .harini aku nak cter pasal Si pembuli neh
suke sangat buli aku , ape pun tak bole. . --"
aku tak tao la ape salah aku ,
tapi dea suke buli aku . . suke kate aku neh kuat taching. . =="
H E L L O
ape barang taching2 neh , tak rock ah . .ak neh rock oke
setakat gurauan kaw uh , aku tak taching la , muahahha
Mamat neh aku kenal dari kawan kepada kawan aku. . .
INTAN punya kawan (SYahmi) Punya kawan. . = MAMAT neh. .


Neh intan kawan SELATIHAN industri aku. . .

neh syahmi. . kawan kepada intan . . KAWAN SEKOLAH



haaa. . neh la dea WAN kerempeng . ..  hahahha

pergh. . suke buli aku pon , smlm dea blnje aku makan ! ! !yeah~
dapat gak aku makan. . huahuahua. . kenyangg doe. . lau tak ikat perot je aku smlm. . 
sembang punyer sembang nan dea. . lahhai. . upenyer dunia neh kecik je. . 
adik tok guru silat aku upenyer. . -__- adesss
dea kenal pulak nan akmal si tukang masak kuaetiaww terbaikk MANJOI. . 
hahai. . . best kawan depa2 neh . .huahuahua

lagi citer. . dea nak bukan kedai shisha pulak. . . #psss!Sape bukak kedai shisha bole
kayee tuh. . ape lg ak pon nak amik kesempatan keje ngan depa la.  
hahaha. . kot leh jadi jutawan tumpang. . huahuahuahua

hahai 
 Wan. . kaw tak payah nak poyo yeee. . 
aku bukan sonok citer sal kaw , ak tensyen neh , ape tah.. 
kaw kena tao. . aku neh rock. . #rockLAsangat
yang penting ak tak kuat taching la. . hahaha. . 
k wan. . friend ever.  muaAhahahahah. . jum lawan badminton jum. . . 



hahaha , padanmuke kaw. . . .k la kawan2 blog yg sudi bace. . wa caww dlu. . bHAiii~

No comments:

Post a Comment