Sokk sehh sokk sehh

Haip ! hahai ! haiYo ! haiYak ! eh ! sory terleBeyh lak :DD

HariniEh dah hari kE 16 aku Bekerja kat Kedai Design Management :DD
baru 16 hari kot , boss ak dah bg Advance kat aku . #padahalAKUyangMINTAK :P
tak Kisah lah . tapi baik an boss aku :)
RM200 dpt , uh pon sebab nak uat spek ngan duet makan sikit :DD

cakap pasal spek , 
setelah sekian lame aku merabunkan diri , 
upe2nyer power rabun aku mencanak2 naikknyer . . .
o.O naik mendadak ut !
yang belah kanan elok2 175 -----> bertukar jadi 250 -___-
yang kiri yang sememangnyer memeyy -___-
dari 250 ----> 275
bolee bute mcm neh 
agaknyer banyak ngadap lappy kot an.
btw , neh 1st time laa aku uat spek gune harta duet hasil kerja aku sndr :)
ak dah tak nak nyusahkan mak bapak aku dah .:))

hehehe , baru2 neh ak ase mcm rezeki melimpah2 je datang . 
aku syukur sangat . Aku dpaat offer jadi designer kat satu company neh , ak tak leh 
nak hbaq lagi company ape . sbb aku ta terima lagi :))

heee :DD

and once more , aku amik keje freelance buat website :)
cikai2 je aku bg harge :DD
heheheh

malam neh aku nak g i CITY ngan kawan2 baru kat shah alam neh .:))
intan
aina
dayah
kak wani
shida
fasya
yuni
ratna

heee . seronok lorh !!! dapat kawan baru :))

i LOVE them alll :))

woHoo !! t kite upload gmbaq eh . rini kte jadi photography :DD

k lah , nk kena kemas bilik yang bersepah neh :P tatass

No comments:

Post a Comment