Blog yang SEHA Meyh baru stalker :P




Haip . . sekang jam 6.30 pm
and aku tatao nk buat ape. . bosan gile. . 
online sampai lebam sambil dngr lagu. . 
n current song sekang is
-House-S-Calation- 2012 DJ BL3ND ELECTRO PROMO-prod. by DJinni & Grasshopper
if nak dengar cari sendiri kat youtube oke. . :P
haha. . . sekang aku nak cakap sal BLOG yang aku baru usha. .

1st :: Blog Nenek Kebayan ^^

Dye neh bnyk lak blog kan. . so 2/3 aku dah usha. . 
huahuahua. . ayat2 dea aku tatao la kenapa. . 
aku nak gelak je. . tiap 2 baris mcm uh la. . ad je bnd yang buat aku gelak sorang2 -__-
sampai nyalir air mata aku gelak korang tao. . if nak tao la. . 
ak nak habaq ja. . 
dalam blog dea neh. . citer mcm2 ader. nk tao?
g la usha sndr. . haahaha
tak larat ak nak citer , t lembik tangan ak sbb gelak :P

oke. . . 

2nd :: Blog NOorhafizah :)

Blog dea neh aku stalker bukan sbb pe , mule2 sbb aku nak tgk hasil
animation dea. . 
lame2 , ak terjalan lebih2 lak kat blog dea, dea neh jenis sweet 
kut. . sbb sume memori yg sweet with org sekeliling dea , dea update kat blog. .
nak tnggu name ak lak masok situ :P huahuahua. . . 
nak rase romantik ituh. . g la usha Blog dea yew :))

3rd :: Blog Nana Penang NA~~~


Neh dea blog orang penang , citer blog dea bnyk pasal cintan cintun
kisah cinta dea la. . 
hahai , 1st time dea nak buat blog neh , dea mintak tlg aku. . 
tapi lelame , kemain hebat blog dea buat kan. .. 
tapi malangnyea, dea da nak stop berBLOGging :) 
Why ? i dun know la. . tny dea sndr ^^


4th :: Blog adek aku LYANA


Blog neh pulak. . .  0_0
tak terkata. . .sbb syer terharu ad gambar saya :)
hahahaha . . . . .^^ 
sumpah . . .sumpah. . . sumpah. . . 
terharuuu gileeee . . . .
sumpah sumpah


i'm S P E E C H L E S S gedikskan  manjekan ^^




No comments:

Post a Comment