Hasil Kerja LATIHAN INDUSTRI 2012 -____-

Haip. . . harini
aku tak tao la nak citer sal ape
penat aku kokaq pale nak sembang nan hampa. .
sembang la sangat. . nak citer la. . .hahai. .
neh akhirnyer ak nak tunjuk kt korang hasil2 kerja
time latihan industri yang bosan lagi bored.  lebih kurang la an
tapi ni kire mcm bosan kuasa 5 !~grrr kenape 5. ? sukeati aku la nak
letak num ape pon. . -___-



Yang neh 1st task. . tgk la sndiri.  
ak malas nak komen kat sini. . SOFTWARE yang aku
gune. .tak de lain lagi. . flash la. . my FEB software :))



Yang neh task kebapa tah. . . aku tnjuk hasil kerja VIDEO dulu. . hahai . . 
neh dua ja VIDEO. . sat. . poster lak an. . :)


Neh poster tok INVITE orang join buat show. . .
komen la lau berani . hahahah



Neh banner tok Website gapo toh. . 
bayang la buat kerja je. . tp tak faham depa nak letak mane -_-






Neh Cover Album i'm single rekaan aku k. . 
depa tak gune kot. . hahahai. . .nk mintk pendapat. . acanerrr ? Oke tak ?

hehehe. . 
bnyk lagi la. . malas nak upload. . berat sngt. . . haih~
k la yer. . tok entry ne, neh je ak nak citer. . . :P
bubui


No comments:

Post a Comment