Blog. . . .

MMMM,
kenapa ye . .
kenapa aku di hidangkan dengan dugaan macam neh
hmmm , aku rindu kat dea . . . knp dea tinggalkan aku mcm neh. . 
hari2 aku teringat kt dea. . .Wahai blog , mcm mane aku nak lupekan dea :'(
aku tak kuat wahai blog , kenapa lah dea muncul dlm hidup aku. . 
and siksa hati aku mcm neh. . tak layak k aku neh disayangi, ak tak mintak
lebih pun . ak hanya mintak disayangi Wahai blog . . . :'(

Seorang yg ikhlas menyayangi aku pon cukup . . 
ak ikhlas dlm persahabatan pon tidak dihargai ,
ak ikhlas dalam percintaan pon tidak dihargai . . . 
adakah setiap ikatan itu tidak memerlukan keikhlasan baru
ikatan tu kekal . . :'( wahai blog, aku rindukan orang yg tidak 
sesekali menyayangi aku. . . kenapa ye susah sngt nak lupekan dea. . .

saketnyer hati menyayangi orang yang tidak menghargai kte . . kaw faham tak blog kuh syg?
aku nak lepaskn perasaan pon ak lepas kan kat kaw je blog. . ak tatao
kt sape ak nak luahkan. . . :'( :'(
ak harap sngt ad yang memahami aku blog. . . 
no one. .. :'(
:'(

is it I AM really FOREVER ALONE ? ;'(

No comments:

Post a Comment